Vásárlási feltételek (ÁSZF)

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Érvényes: a www.meglepikucko.hu, www.ludilo.hu, www.gepeszkucko.hu, www.rattankucko.hu webáruházakban 2013. január 1-től

 

Tájékoztatjuk, hogy a www.meglepikucko.hu, www.ludilo.hu, www.gepeszkucko.hu, www.rattankucko.hu, (Szolgáltató) használatával elfogadja a jelen felhasználási feltételekben foglalt rendelkezéseket, továbbá csak akkor használja az említett webáruházakat, ha az ÁSZF-ben felsorolt feltétételekkel elolvasta és azokkal kifejezetten egyetért.

1. Általános rendelkezések

1.1. Az üzemeltető adtai és elérhetőségei:

Név: RMD Sales Kft.
Székhely: 1221 Bp., Arany János utca 47.
Levelezési cím: RMD Sales Kft. 1221 Bp., Arany János utca 47.
Képviselő neve: Máté Gergely ügyvezető
Cégjegyzékszám: Cg. 
01-09-937115
Bejegyző Bíróság: Fővárosi Bíróság
Adószám: 
22642716-2-43
Közösségi adószám: HU22642716
Számlavezető pénzintézet: FHB Bank Zrt.
Pénzforgalmi jelzőszám: 
18203363-06019309-40010016
Telefonszám: 06-30/8710512
E-mail: rmdsaleskft@gmail.com

A tárhely-szolgáltató neve: Quick Studio Group Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 3300 Eger, Kistályai út 6., cégjegyzékszám: Cg. 10-09-025310
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: 
office@quickstudiogroup.com

A tárhely-szolgáltató weboldala: www.corincloud.com

2.    HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG

2.1. A webáruház célja ajándéktárgyak és játékok, kiegészítők, kisbútorok kiskereskedelmi értékesítése és – igény szerint – házhozszállítása a Felhasználók részére. A termékeknél megjelenített képek, valamint színek illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.

3.    FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

3.1    Igénybevétel feltételei

3.1.1    A Honlap tartalmának jelentős része elérhető minden Felhasználó számára, regisztráció nélkül is. 
3.1.2    Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a webáruház használata során harmadik személyek jogait, vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse meg.

 

3.2    Felelősség

3.2.1.    A webáruházban található információk kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
3.2.2.    A webáruházban történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről a világhálólehetőségeinek és korlátainak ismeretét, különösen a lehetséges hibákra való tekintettel.

3.2.3.   A webáruház nem felelős az alábbiakaban felsoroltakra:

- programhiba, technikai hiba következményei, szoftverhiba miatt.

- adatok meg nem érkezése miatt.

- bármilyen internetes hiba, mely esetén a vásárlás nem jöhet létre.

3.3.4. A webáruház nem felelős semmilyen kárért, amely a webáruházhoz történő csatlakozáskor, vagy a webáruház megtekintése kapcsán következett be.

3.4    Egyéb rendelkezések

3.4.1.    Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a webáruházat más domainnév alá helyezze át.

4.  A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

4.1  Megrendelés:

Megrendeli az árut a webshopban, ami bekerül egy adatbázisba. A vevőszolgálatunkon kollégánk minden nap többször is megnézi a rendeléseket, és felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel/vevővel. Az adatok védelméről bővebben a kezdőlapon az "Adatvédelmi nyilatkozat" menüpont alatt.

4.2. Szállítás:

Az áru kiszállítása a lehető leggyorsabban történik 1-7 munkanapon belül, partnerünk a szállításban az MPL futárszolgálat. Tájékozódhat a 0630-871-0512-es telefonszámon, illetve az info@meglepikucko.hu, info@rattankucko.hu, info@gepeszkucko.hu, info@ludilo.hu emailen. Felelősséget nem tudunk vállani a szállításra vonatkozóan, tehát amennyiben egy csomagot feladunk, akkor onnantól minden a szállításra vonatkozó panasszal és kérdéssel az MPL-nél tud érdeklődni. MPL elérhetőségek: 06-40-46-46-46 (helyi tarifával hívható telefonszám) Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

footer_logo_mpl

PickPackPontok-on is átvehetőek a megrendelt termékek, kivétel a rattankucko.hu illetve a gepeszkucko.hu egyes termékei függően a mérettől, és súlytól max 40 kg-ig. Részletek a Főoldalon a PickPackPont információs rész alatt.

pickpackpontlogosmall_atlatszoht_120

 

FONTOS INFORMÁCIÓ!

Kérjük, hogy a csomagot az átvételekor minden esetben vizsgálja meg! Amennyiben az sérült vagy nyitott, az áruátvételről a futárnak jegyzőkönyvet kell felvennie. A futártól kérje jegyzőkönyv felvételét és értesítse vevőszolgálatunkat! A jegyzőkönyvről kérjen másolatot és kérjük, jutassa el részünkre.

 

 

Az árú átvételét követően kizárólag gyártási hibából származó reklamációt áll módunkban elfogadni.

 

4.3. Fizetés:

Fizetni 4 féleképpen tud: 
 

- utánvéttel ( szállításkor, előzetes megtekintés nélkül ) internetes megrendelés szükséges,        
 

- átutalással   ( áru átvétele előtt, a termék ellenértékének 100%-os megfizetése esetén, termék átvehető az üzletünkben is személyesen )

- személyesen az átvételi ponton ( áru átvételekor, előzetes megtekintéssel ) értékesítési, -  átadás-átvételi pontunkon bankártyával nem tud fizetni.

- OTP Mobil ( Simple Online Fizetési Rendszer ) bankkártyás fizetési mód ( áru átvétele előtt, a termék ellenértékének 100%-os megfizetése esetén, a termék átvehető az üzletünkben is személyesen )

Fizetési tájékoztató:  Ez az alábbi linkről letölthető.

4.4.    Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

4.4.1.    Az elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, a rendelés számát, a rendelés dátumát. Ha a Felhasználó valamilyen hibát észlel a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul jeleznie kell a Szolgáltató felé. A Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól, ha 48 órán belül nem kapja meg ezt a visszaigazoló e-mailt.
4.4.2.    E visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának, ekkor érvényes szerződés nem jön létre.
4.4.3.    Felhasználó ajánlati kötöttsége - amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül hozzá megérkezik - e visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be. Munkaszüneti napok ezen ÁSZF szerint a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben megadott munkaszüneti napok, valamint a vasárnapi napok.
4.4.4.    A megrendelés beérkezését követően a Szolgáltató egyeztetés céljából e-mail, vagy telefon útján felveszi a Felhasználóval a kapcsolatot.

4.5    A szerződés létrejötte   

4.5.1.    Szolgáltató a Felhasználó ajánlatát külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben Felhasználót tájékoztatja a szerződés létrejöttéről, a fizetés módjáról, illetve a várható szállítás idejéről. A szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló e-mail megérkezésekor jön létre, tehát a megrendelés és az azt követő automatikus visszaigazoló email nem minősül szerződésnek, csupán a rendelés visszaigazolásást szolgálja, mely rendelés a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható.

4.6    A szerződés iktatása

4.6.1.    A Honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbelinek, azt Szolgáltató nem iktatja.

4.7. Valutaváltási tájékoztató

4.7.1. Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a www.meglepikucko.hu honlapon a kártyás fizetés során forintban történik a tranzakció, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű.

Az oldalon látható euró (pl.: USD, EURO) csupán tájékoztató jellegű, mert a fizetés a kibocsátó bank terheléskori deviza eladási árfolyama szerint történik.

Az Ön bankszámláján a fizetés beterhelt összege forintban – a kártyatársasági, illetve a kibocsátó banki konverziók miatt – minimálisan eltérhet az árfolyamváltozás következtében. 

5.    Vásárlástól való ELÁLLÁSI JOG, csere

5.1    Tájékoztató az elállás jogáról:

A Webáruház vásárlóit megilleti az elállás joga, amelyet a termék kézhezvételét követő 14 naptári napon belül gyakorolhat. Elállás esetén a termék bontatlan vagy bontott állapotban érkezhet vissza Webáruhához, utánvéttel visszaküldött terméket azonban nem veszünk át. Az elállást nem kell megindokolni, az áru ellenértékét a visszaküldés után 14 napon belül visszautaljuk. Nem alkalmazható az elállási jog a könyvekre, CD-kre és DVD-kre, szoftverekre, elemekre, amennyiben csomagolásuk már kibontásra kerültek, ezek ugyanis a 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet alapján a termék sajátos rendeltetéséből adódóan a ,,természeténél fogva nem visszaszolgáltatható” termékeknek minősülnek.  

Azonban a visszaküldés költségét a vásárló kell, hogy fizesse. Hibás termék esetén minden esetben írásban kell jelezni, ha valamilyen okból a visszaküldés mellett dönt a vásárló. Ez lehet mailben, vagy postai úton eljuttatott írásos jelzés. A vitás esetek elkerülése végett a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szolgáltató fényképet, kamera felvételt készíthet.

5.2    Ha a Felhasználó egyedi gyártású, az általa meghatározott igényeknek megfelelő (szövet anyaga, minta, bútor mérete stb.) megrendelést ad le, a Felhasználó elállási jogát a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében nem gyakorolhatja.  Ebben az esetben ugyanis a Szolgáltató a Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésének, igényeinek megfelelően teljesíti a megrendelésben foglaltakat.
5.3    Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Felhasználó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
5.4   Postai levél útján történő elállás esetén, a levél postára adásának dátumát veszi figyelembe a Szolgáltató az elállási határidő számítása tekintetében. A Felhasználó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
5.5   A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni és az így visszaküldött csomag költsége is a Felhasználót terheli.
5.6  Felhasználó ezennel tudomásul veszi, hogy nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:
i)    szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a 14 munkanapos elállási határidő lejárta előtt Szolgáltató a teljesítést Felhasználó beleegyezésével megkezdte;
ii)    olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
iii)    olyan áru értékesítése esetében, amely Felhasználó személyéhez kötött, illetve amelyet a Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
iv)    hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást Felhasználó felbontotta;
v)    hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;
vi)    szerencsejáték-szerződés esetében.
5.7  Elállás esetén a termék visszaszolgáltatásának költségei Felhasználót terhelik, ezen kívül a Szolgáltató jogosult a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését követelni Felhasználótól. Ezeken kívül a Felhasználót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
5.8  Abban az esetben, ha Szolgáltató a szerződés szerinti termék helyett a 6. pontban (Jótállás és szavatosság) leírtak szerinti helyettesítő termékkel teljesít, elállás esetén a termék visszaszolgáltatásának költségeit is Szolgáltató viseli.
5.9  Amennyiben Felhasználó és Szolgáltató között a 4. pontban foglaltaktól eltérő, egyéb módon jön létre a szerződés, Felhasználó nem gyakorolhatja az e pontban foglalt elállási jogát.
5.10  Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Felhasználók (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

6.   SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

6.1.1    A Felhasználó a hiba felfedezését követően, ahogy arra lehetősége adódik, köteles a hibával kapcsolatos kifogását, szavatossági igényét Szolgáltatóval közölni. Amennyiben a Felhasználó a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül nem közli kifogását, az ebből eredő kárért felelős. Ha a kiszállított áru láthatóan anyag- vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is, akkor kérjük, hogy az ilyen jellegű hibákat jelentse azonnal.

6.2.    Szavatossági igények érvényesítése

6.1.1    Bejelentés. Felhasználó az 1. pontban megadott levelezési címre küldött vagy email címre küldött levelével jelentheti be szavatossági igényét Szolgáltató felé.
6.1.2    Javítás helye. Felhasználó a termék átvételekor átadott számla bemutatása mellett jogosult a szavatossági jogok körében a terméknek Szolgáltató üzlethelyiségében történő, Szolgáltató vagy megbízottja általi kijavíttatására.

6.3.    Jótállás

6.3.1    Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának a napja. 
6.3.2    A kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében a kormányrendeletben meghatározott szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet – de kedvezőbb feltételekkel – érvényesíteni.  
6.3.3    Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban a Kormányrendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
6.3.4    Felhasználó jótállási igényét  a weboldal „kapcsolat” menüpontja alatt jelentheti be
6.3.5    A Felhasználó köteles gondoskodni a termék Szolgáltatóhoz vagy a Szolgáltató által feltüntetett címre való eljuttatásáról, így ennek megfelelően a szállítás költségéről is. Szolgáltató a jótállási jegy és számla bemutatása ellenében tud eleget tenni jótállási kötelezettségének.
A 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható termék esetén – ha az a helyszínen nem javítható – az el- és visszaszállításról a Szolgáltató gondoskodik.
6.3.6    A jelen alfejezet szerinti rendelkezések kizárólag a fogyasztónak minősülő Felhasználók esetében érvényesülnek.

7.    JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

7.1    Panaszügyintézés helye

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Levelezési cím:     RMD Sales Kft. 1221 Bp., Arany János utca 47.
Telefonszám:     
06-30/8710512
E-mail:     rmdsaleskft@gmail.com

7.2    Panaszügyintézés módja

Szolgáltató a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás 9.1. pont szerinti elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 48 órán belül - melybe az ezen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít be - érdemben válaszol Felhasználó kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

7.3    Panaszügyintézés ideje

Szolgáltató Felhasználó által előterjesztett kifogásokat a 7.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken hétköznapokon 9:00-18:00 óra között fogadja.

7.4    Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:
-    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,
-    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése;
-    Bírósági eljárás kezdeményezése.

8.   AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

8.1    Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Felhasználóval szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.

9.   TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

9.1    A teljes kifizetésig az áru az RMD Sales Kft. tulajdonában marad.

10.  ADATTOVÁBBÍTÁSI ÉS ADATVÉDELMI NYILATKOZAT

10.1   Elfogadom, hogy a(z) RMD Sales Kft. 1221 Bp., Arany János utca 47. által a(z) www.meglepikucko.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
By clicking the Redirect button the Customer accepts RMD Sales Kft. 1221 Bp., Arany János utca 47. által a(z) www.meglepikucko.hu to provide the following personal data stored in its user database to OTP Mobile Ltd. (1093 Budapest, Közraktár utca 30.) Provided data: username, family name, given name, country, phone number, e-mail address.
The purpose of data transmission: customer support for users, confirming transactions and fraud-monitoring for users defence.

10.2 Személyes adatait az RMD Sales Kft. ( Cégjegyzékszám: 01-09-937115, Kamarai nyilvántartási szám: BU22642716 ) dolgozza fel és kezeli. Amennyiben megrendeléskor regisztárál honlapunkon, akkor az adatokat kizárólag az Ön által megrendelt termékekkel kapcsolatban és az aktuális akciókról történő értesítés céljára használjuk fel. Jogosult tájékoztatást kérni (a Kapcsolat menüpont alatt található bármely elérhetőségen) adatai kezelésének módjáról, továbbá bármikor kérheti azok módosítását, törlését.

11.    EGYÉB RENDELKEZÉSEK

11.1    A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül.

11.2    A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a webáruházat más domainnév alá helyezze át.
11.3    Szerződést a webáruházban kizárólag magyar nyelven lehet kötni.